Live remote support via onze support tool

De Cloudteq Servicedesk helpt u niet alleen telefonisch via 050-2030444 bij problemen maar kan ook ”meekijken” met een lokale Windows of Mac pc/laptop. Bijvoorbeeld om ondersteuning te verlenen bij het installeren van de Citrix software client, voor het instellen van Webmail of of andere installatie en configuratie werkzaamheden

Hiervoor gebruiken we onze remote support tool. Bij de installatie krijgt u van de support client software uw userid en wachtwoord. Op het moment dat u ondersteuning wilt krijgen kunt u het userid en het wachtwoord aan de servicedesk medewerker geven. Deze gebruikt deze inloggegevens en kan meteen met u meekijken.

 

Download hier onze support tool

Support 24/7 bereikbaar

Bij vragen of problemen kunt u gewoon bellen met onze lokale helpdesk, waar mensen u kennen en u snel te woord staan. Wij hanteren een standaard bereikbaarheid van 8:00 tot 17:00 uur of 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Ons DNA

Samen VEILIG werken

De veiligheid van uw bestanden is onze grootste belang. Een gerust gevoel voor u, en ook voor ons.

Samen SNEL werken

Onze Cloud is zo ingericht dat u dagelijks inlogt op een schone server. Een gegarandeerde snelheid van uw werkplek.

Samen SIMPEL werken

Wij proberen ICT voor u zo simpel mogelijk te houden, zodat u zich volledig kan richten op het gebruik en niet de techniek.

Samen EFFICIËNT werken

Op zowel economische als ecologische redenen biedt de Cloud van Cloudteq de meest efficiente oplossing voor het MKB.